Nagelfix och allmänt mys med mamma.

Har käkat nu. Var svingott. :) Kött, sås och potatis. Så jävla enkel mat egentligen men GUD SÅ GOTT<3.. Helst ska man ha gele med . Men den var slut (heh. mitt fel xD) så fick blir lite äppelmos. Det är doch YTTERST lite man ska ha, så det bara blir sött men inte smakar äpple..



Efter maten blev det UNO spel i typ 2 timmar..Jag har fan tappat stinget??! Vann alltid förr. Nu förlorade jag varje jävla gång. Så irriterande! Hasse hade gottat sig som fan i det, om han var hemma.. haha..

och anyway.. Nu ska jag upp snart till mamma igen och fixa till naglarna.. Innan jag börjar bita>< nagellacket har trillat av lite här och var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0