Ny kategori?

First of all. Jag ska ju tydligen börja träna. Hah. Och sen har jag ju även skickat in min matdagbok till min dietist med för att få ut någon slags information om mina matvanor och hur dom borde ändras..
Fööör. just nu ser inget ljust ut.. HAHA.. "1 msk sirap" var en av de sjuka sakerna jag skrev upp (som ja, sadly, är sant).. Sen vet ju folk som känner mig hur fan jag äter .. herregud.. Se bara:

Camilla says:
vill ha svar på min matdagbok av dietisten><
Wiktor | says:
du kommer få ig :(

Hahahaha. vad kan jag säga? :( Så jävla sant. Faaaaail! men iaf. Min kategori hade isåfall vart Mat och träning by Camilla eller liknande.. Och då ska jag ju kanske inte skriva "HEJ GÖR SOM MIG OCH TRÄNA SÅHÄR OCH ÄT ALLT DET HÄR ONYTTIGA!!" nej. Eftersom jag har fett speciella förhållanden med min hälsa och kropp så jag tränar nog HELT fel för alla andra förrutom just mig själv. Äter fel med för alla andra så.. Kommer väl bli mer.. "okej det här har jag ätit idag, det här har jag tränat. Hur känns det osv"
Eller så bara skriver jag det som vardag?.. HAHA. aja vi får se iallafall ;D


Nu när jag pratar om mat här och godis på msn så blev jag as sugen.



Förövrigt har jag fått en snäll kommentar av en brud :)
Lixy om Ett sista inlägg innan engelskan...:
Bra blogg :)
Svar: tack som fan ;D Du är snygg btw





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0