Partay@Ollz

Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Vi blev sena.. som vanligt .. så iaf vi kom dit, drack, babblade och umgicks <3 awesomeigt..

och det var väl vad som hände? AHAH.. men det var nice shit tho.. Åt även lite också.. haha.. hmms.... vilka var där? Stoffe, Tobbe, Fryland, Oliwer, Sarah, Tim, Jag, Hasse, Madde och även några dudes som kom och gick ...


Bildbomb:


Sarah Hasse Ollon Tobbe




Fullisar.. Jag, Ollon & Sarah <3



Fryland, Stoffe & Madde



Oliwers gift...



Jag & Olls<3


Sen just ja.. haha.. Stoffe är enormt stor. Så är även tim.
jag hittade en tjej igår som var lik mig på mååånga sätt inside. Men. Hon var också PYTTELITEN:D iofs längre än mig men SÅ liten ändå! Asgott haha.. Små händer och fötter och liten till längden .. hah..
Så..Denna lilla filur, Sarah, herättade att hon hade storlek 35 i skor och Tim sa då att han hade 52.. Sarah fick för sig att dra på sig en av tims skor, på båda hennes fötter.. HAHA :)



Madde& Sarah



Vilket iallafall tillslut resulterade i att jag gjorde samma sak, och vi sen lånade stoffes megastora jacka.. HAHAHA <3


Stoffe där bak, sen sarah och jag .. hahaha<3

Hur gammal är hon då?...20 ^^ Som mig. HAHA! stört




well that's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0