Puff så duktig jag vart!!

Kom precis hem.. Tränade från halv 11 till halv 12. Efter det så gick jag till hjärtavdelningen för att prata med sjuksystern om intyg till AF och Soc. Det gick fint, men tog lite tid.. Därefter så gick jag till apoteket och tog ut alla mina resterande mediciner innan högkostnadsskyddet börjar om för mig igen.

När jag väl var klar på sjukhuset så åkte jag ner till vägledningscentrum och satt ohc väntade ett tag, pratade ett tag och jag blev inte mycket klokare men har lite mer koll på hemsidor som jag ska titta mer på =).

Precis när jag var klar vid vägledningscentrum så skulle jag ut ur byggnaden (genom arbetförmedlingens byggnad) och precis då var ett möte om "Eget företag-info" så jag bara vips gick dit, tog en timme och tjugio minuter typ så vid 14.20 kom jag därifrån.. skittråkigt var det förövrigt, vilket var lite synd.. Åkte hem, käkade cornflakes och nu är jag här. Har flera tusen saker att göra idag men ska försöka att uppdatera flitigt ändå =)




random bild från pappas dator. Den såg så god ut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0