okej. jag fucking hatar mitt egna träningspass.

Vill spy. Kör bara styrka och uthållighet. Man ska inte köra uthållighet med mitt hjärttillstånd men tänkte iaf ha med lite sånt ändå.. "går nog öva upp" tänkte jag. och det går nog. men fan vad jag ångrar mig.

haha. Sitter här nu och mår illa och vill spy. Och förövrigt. HELVETE vad ovan jag var att göra armhävningar. Klarade inte alls många. Men har inte fått göra det på aslänge p.g.a. operationen. Den rörelsen är liksom inget bra, men nu orkade jag utan att det gjorde det minsta ont! :D Duktig jag är. men FAN VAD ILLA JAG MÅååår. vill spyyyy.

Hur blev mitt träningspass då?... ufft. Har redigerat det lite sen jag började, och lagt allt i ordning.. Först skrev jag bara upp alla och tid/antal repetitioner.. men nu har jag, för er, lagt upp det i rätt följd också..



Förövrigt.. Urk. HAh.
och fucking KLAGA INTE på mina små antal nummer av varje övning. JAG ORKAR FAN INTE. haha.
Orkar inte ens stretcha nu. blä. men måste. Uuuuffft!

10 situps
5 armhävningar
90grader benen 20 sek
7 magövningar
7 stabilitetsövningar/sida
(Ca 10min)

Cykla med benen 10 min

Hantlar 15min

10situps

10min benlyft (5min/ben)

10situps
5 armhävningar
7 magövningar
7 stabilitetsövningar/sida
10 situps
(Ca 10min)

Rygglyft 1min
Upphopp 1min
Höga knän spring 2min
Rygglyft 1min


Stretcha.

Kommentarer
Postat av: Wiktor

hahahaha <333

2011-02-22 @ 00:19:13
Postat av: Anonym

hahahaha <333

"man dör inte. det bara känns så" :>

2011-02-22 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0