Blodtryck: 73/50. Aj aj!

Mitt blodtryck ligger väl kanske inte på topp ;) ahaha. men det är helt lugnt så länge dom övervakar det. Om en timme är det visning på lägenheten igen så vi ska dra ganska snart..

Tänkte bara berätta en asbra sak. Vilken lättnad! Pjuuuwh! Min läkare har givit mig tre olika mediciner efter operationen. För hjärtsvikt .Jag har alltid vart orolig och undrat vafan dom håller på med. Dom ger mig nya mediciner utan att testa om den första fungerade liksom. OCH så slutar dom inte med den föregående?? Men har aldrig haft tid hos LÄKAREN att fråga. Utan alltid sjuksystrarna. Och dom visste inte.. SÅ nu idag hann jag äntligen fråga min läkare.. Då tittade han på mig och förstod typ inte vad jag menade.. När jag berättade mer ingående så sa han "jahaaaa men nej nej så är det inte. Detta är BASDOSEN camilla..Alla dessa tre mediciner verkar ihop.."

Jaha.............. Lols. SÅ Jävla BRA. Kunde jag inte tänkt på det själv btw? HAHA.. Det är alltså så att alla dom medicinerna behövs, men dom kan ju inte slänga in allihopa på en gång bara sådär poff p.g.a. vad som kan hända med biverkningar osv.... Så ALLA tre mediciner BEHÖVS i en KOMBINATION innan det ens är värt att titta efter resultat. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaha! ;D tack!

 

 

Finns btw en mkt sötare tablett som också innehåller det verksamma ämnet bisoprolol som min tablett, emconcor, också har i sig.

Cute ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0