Busy day!

Åh hej! Idag var det skola hela dagen från 11 till 16.. kom hem, chillade lite och gick sen till affären för att köpa pizza.. Käkade strax därefter och fixade lite i köket där vi just nu håller på att renovera.. jag och tim ska se en film alldeles strax. Det levande slottet, eller howis flying castle eller hur det var den hette på engelska.. iaf så ska jag visa er min brors humor....

Leta "fisk".. Och leta felet :)




Anyway, tänkte först videofilma det så jag slapp skriva så mkt meeeeen eftersom videon blev helt fucked up eftersom det kom en grej ivägen som jag inte väntade mig (ett bord.. haha) sååååå fick det bli både text och video..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0