Det blev akuten + inläggning på sjukhuset i 25 timmar . .

Jahapp.. Kom hem för någon timme sen..
Orkar inte berätta mycket just nu eftersom jag är svintrött.. Men det blev 4 blodprov, mååånga blodtrycksmätningar, en cvk i armen (små "plastflygplanen" som dom sticker in och använder för att föra in vätskor osv), 2 ultraljud, en röntgen med kontrastvätska och .. aa ekg några stycken med och uppkoppling mot en maskin som kollar hjärtat hela tiden..









hursomhelst ska jag berätta för er om kontrastvätskan sen.. haha herregud vilken upplevelse..
På bilderna är det mitt sjukhusband, tre blodprovstagningar i fingrarna, ett rakt på armen och CVKn som satt i armvecket... Nu ska jag se på tv... eller maila läraren först.. jag missade mitt "prov/seminarium" imorse... fuckfuckufkc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0