Fun day!

Happ.. what can I say? Dagen började väl lite sisådär men sen åkte jag till Boris . Kom dit, var svintrött och på ett ganska halvkasst humör. Men iaf.. vi började spela gamla godingar från Supernintendo :D Jag hade great fun.. Kom hem runt sju och sen dess har jag käkat, chattat och nu också bakat sockerkaka :) Den är klar 21.25 .. Niiice!




Just nu vill jag bara tända massa massa ljus, lägga mig i ett varmt varmt vaaaarmt bad och läsa någon novell.....Åh.. inte ofta jag får sånna cravings men ah.. Idag är det bara just precis en sån dag...
Har btw aldrig någonsin vart på en relaxavdelning, på spa eller liknande.. känns inte som det är värt? är det det? :S


SERIÖST?!?!?! KAN FAN Inte ladda upp bilder...........Going crazy!!!

Kommentarer
Postat av: jazza

Jag skulle helt klart säga att det är värt det.

Om man inte har träningskort på atlantis eller rosenlund,utan går någon gång då och då varje år.

Så är det helt klart värt det.

Och det blir dubbelt så roligare om man har med sig

en kompis!

2011-01-24 @ 22:45:18
URL: http://jasmine.bjorkholdt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0