Hemfärd . .

Vid 13.40 går min buss från malmö... lite tråkigt faktiskt men imon ska jag ju både till skolan, simmningen och läkaren.. så jag måste ju åka hem.. Plus att jag ska ta ut min bok när jag kommer hem med. AAh hahaha så fort jag åker här ifrån börjar min hjärna arbeta på högarv med massa komihåg saker och annat viktigt.. blö^^
Igår tittade vi på Mulan, som jag sa.. Och efter det blev det oliver & gänget, Robin Hood och sen somnade vi till herkules haha.. Men den tittade vi precis klart på nu så det var nice :) dock har vi massa filmer kvar som vi inte hann se klart.. vilket vi förmodligen inteh eller kommer att göra. har tjatat i evigheter på att jag och tim ska se massa disneyfilmer men han vill aldrig, förrens nu :D Det var tillochmed hans ide! wiiie
Kl. 13.40 går min buss och jag är hemma typ 17.50.. hoppas att jag kan sova på bussen..har asont i magen, men kanske inte så konstigt eftersom jag ätit chips + dipp fyra dar i rad......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0