Hittade tv till lilla Bitte :)

Åh. Kom typ hem för 1,5h. NU gäller det att verkligen plugga... haha.. ska ta kaffe så fort låten är klar här (flicka med guld - thåström) och sen ska jag pluggapluggaplugga! :) Tänkte vara uppe en stund i natt igen.. Det är mysigt att plugga lite senare tycker jag :)


Det är bara att börja plugga in allt nu.. Har inga frågor som jag inte fattar men svårt att minnas allting så läser man det flera gånger fastnar det enklare så.. ah.. bara läääääääsa sönder nu haha..
Förövrigt så hittade vi en TV till min pappas moster på a6 så det var nice.. sen bjöd hon på mat på soya, svingott.. :)

Lols. den enda bra bilden som fanns på en soyabutik på google var ironiskt nog den på a6.. haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0