Målat, dammat och annat ;)

Puh. Från typ 10 till 16 har vi håll på att fixa här hemma i lägenheten.. Nu är jag iaf klar för dagen (tror jag! :P ma nvet aldrig om det behövs lite hjälp ibland igen) och ska snart se på film med tim :) Mysigt! Han åker imon, och han är tjurig. Men han säger inte varför. Lamt. Yeye whatever orkar faktiskt inte ens bry mig lite, har han något problem kan han väl fan säga det. Jag har redan frågat och då sa han inget så whaaaatever just nu..

Om några dagar åker även Hasse hem, det suger ju också.. men yeah thats life.. och på torsdag åker sandip hem också.. surt.. men vi kan förmodligen vara på onsdag hoppas jag :)

Dinner for Schmucks med steve carell blir det nu ;D Aaawesooomeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0