Mina sjuka drömmar.

HAH! Kollade bilddagboken och hittade att jag skrivit om en dröm. Insane.Såhär står det...


ALLTSÅ! den som kan tyda drömmar, do it pls.. :S
Min dröm var helt kooonstig.. fööörst så typ reste jag och kristy med våra katter (min katt var Meg(våran hund) fast i kattform) och sen kom vi fram till typ en aaaas stor bassäng..
och vi badade jätte mkt sen var Tim där med massa och min familj var där och allt var as skoj och mysigt värsta sommar..
sen typ kom vi (bara tim, hasse och några till sen jag och kirsty) till nån djungel-sak med en liiten pool..
och så letade jag efter min katt men då typ skulle de fem killarna mörda min katt och jag blev aaaaaarg som fan.. (jag tror jag har agressionsproblem...)alltså min ilska i drömmen var sjuk för när jag vaknade så var jag fortf arg och då hade jag drömt mkt mer..
iaf sen fick dem inte tag på min katt så dem mördade en liten unge istället (trodde ni) fast krokodilen som skulle äta upp den var snäll och kunde prata så när han hade tagti ungen i munnen så sa han, "jag ska hjälpa dig" typ.. och sen kastade han upp ungen på andra sidan poolen.. och iaf sen så var hela drömmen bara en booook! och då gick jag och lämnade tillbaka den i en KIOSK ..wtf.. och sen så var jag så arg på att boken var så dålig eller elak så jag kastade boken på tjejen i affären och skrek på henne sen gick jag därifrån sen utanför kiosken så träffade jag hasse, tim och 3 andra som var dem som "mördade" ungen och iaf sen gick vi typ och fikade och då hade jag och tim tydligen bråkat (om exakt det som hände i "boken" att han ochresten hade mörda någon) men sen på något sätt så blev det jääätte mysig stämmning och altl var så perfekt sen vakande jag -.-
jag kommer ihåg två ganska onödiga detaljer som jag inte skrev innan btw,, en var att när vi badade i bassängerna så hittade pappa en slags ficklampa som hade värsta bra lyse men det var inte bara lyse utan en tv.. (kan bero på att pappa fixade min nya tv igår) och sen ungen som skulle mördas var upphängd på en pinne och såfort hon nuddade marken så kom den snälla krokodilen



Fucking random? HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0