Obehagliga drömmar...

Uh.. Vaknade vid typ 07 idag.. Vilket jag inte fattade förrens jag vaknade igen vid 9.30. När jag vaknade vid 7 så tänkte jag "va sjutton? Mitt larm ska ringa 06.45, nu vaknar jag INNAN larmet gått och är pigg?! måste somna om! men kolla vad klockan är först, du kanske vaknade av ditt alarm? Nej omöjligt.. det hade jag kommit ihåg" Men så var inte fallet.Klockan hade ringt. Jag hade stängt av den i sömnen. Det händer mig SÅ Jävla sällan!... men just idag. såklart. När jag ska iväg till badet -.-


Hursomhelst så vaknade jag någon stans mellan 7 och 9.30 också. Då drömde jag om att jag hade "tuggat fradga" och tuggade mina piller till någon gyttja äckel sen spottade jag det på golvet och lät det ligga och ruttna.. (vill spy nu när jag skriver det-.- hatar mina piller i vanliga fall men det var SÅÅÅÅÅ äckligt i drömmen. fyfan) Allting var bara konstigt och äckligt med drömmen.. Lite som bitarna ur black swan. brrh ;( vill inte!



Humm. Kommer väl mest bli att plugga och duscha idag.. Jag är fortfarande trött så in i helvete. Igår var jag trött vid 23. Ändå la jag mig inte förrens 01................ Fattar inte. Jag kunde bara ..gjort det. Men jag ville inte sova trots att jag var trött... ville hellre chatta med kirsty och hasse

Btw en...konstig sak som jag kom på idag.. Tänkte "vad fan ska jag göra idag? vill ju inte ens plugga egentligen"
Och jag tänkte och tänkte .. kom inte fram till något annat jag kunde göra.
Jag glömmer bort mina vänner...? lols haha..  jag skulle ju kunna ta och ringa vem som helst kom jag på sen. Så tänkte jag "men undra varför jag inte tänkte på det?" och jag tror det är helt enkelt så att jag "inte är van" vid att träffa mina vänner så ofta, eftersom jag vanligtvis faktiskt bara gör läxor.. HAHA:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0