Pluggeliplugg.. ?

urk. Jag sitter här med vetenskaplig metodik. Fan vad det är tråkigt.. ;( meeeen jag har min lilla fina hund precis bredvid mig. Vill egentligen visa en bild men kameran ligger på laddning några meter ifrån. Rör jag mig så kommer hon säkert gå... Mitt ben har somnat också pga henne förövrigt..

Läser just nu vad en "öppen undersökning " är jämfört med en .. något annat... och vad det är för skillnad på deskriptiv och explorativ undersökning och helt jävla onödiga saker. jag suger. och kursen suger ;(


Tänker på Elena som är i jävla egypten. Fuskigt. nice som fan. hoppas hon har det bra..




Btw ni ska se mitt armveck där de tryckte in CVKn.. ser helt ruttet ut. Lite lika ruttet som mitt ärr förr, men nästintill alltså..

Kommentarer
Postat av: vikk

vad äckligt :C du får ta cam-bild. kan jag din msn meeeeed? du är så sexig. vill du se min snopp? :)

2011-01-14 @ 13:57:54
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0