Så jävla korkad...

Herregud. På 7 dagar skulle jag läsa ut en bok. Tittade i innehållsförteckningen och det stod 80 sidor. Vilket blir ca 11 sidor per dag... Inte förrens idag tänkte jag "hmm boken verkar lite tjockare än så" och tittade hur många sidor det var. 273................. och innehållsförteckningen var längre än en sida. FYFAN vad irriterande. Betyder att jag ska läsa 67.5 sidor per dag från och med idag, om jag ska hinna klart tills tentan........herreguuuuuuuuud vad fail.

Och idag, imon, torsdag och fredag blir det RÅPLUGG för lilla camilla. Så inte mycket bloggande. Sorries. Men vill sätta min första tenta i hela mitt liv.. Just nu är jag fett osäker på om jag sätter den.......... IH!!! Igår var allt så bra trodde jag, tills jag insåg hur långt efter jag är, precis nyss... Störigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0