Sjukhuset nästa!

fuck. Nu insåg jag att jag glömde simmningen idag. Inte bara min läkartid som någon påminde mig om... Helvetes skit. Men iallafall. ska iväg snart och träffa en hjärtsjuksköterska och se vad som händer.. Har ingen aning om vad jag ska göra där egentligen.. Hoppas att jag får träffa läkaren men det tror jag inte..

Efter det blir det stenhårt plugg. Ni får ursäkta att bloggen blivit lite tråkig den senaste veckan, det är p.g.a. att jag pluggar eller försöker plugga och inte vill "göra annat" (fast jag egentligen vill.. aah ni vet ju hur det är. suck!)

Sov otroligt kasst idag. Somnade runt 03.15 kanske.. sen vaknade jag fleeera fleeera gånger på tre timmar... P.g.a. att jag frös. Jag hade inte täcke eller kuddar eller madrass. Sov på en soffa med en filt. TROTS att min jättevarma element var på högsta värmen så frös jag sönder seriöst.. Vaknade typ 10 gånger i timmen -.- men sen vid sex så vaknade jag av att mamma gick ut och rökte. "YES!!! hennes säng!" tänkte mitt huvud (hur fan den nu orkade tänka så mycket ens???) och sen travade jag upp.. Med min filt runt mig (plus att jag sov i kläder också, men det hjälpte inte heller..) och så sa jag "mamma, jag har ju tagit bort min säng för visningen. jag fryyyyyser -halv snyftar- jag tar din säng " Då reagerar mamma jätte sött (men irriterad blev jag för jag var trött) och så sa hon "men lilla vän ååh jag fixar!" så var hon påväg ner och skulle hämta allt från källaren. VARFÖR? Haha bara omständigt. Plus att källaren är så kall så jag ville endå inte ha allt från källaren...

Så sa jag "Meh Meh meeh MAMMAAAH ;((((" "jävla onödigt jag går nu"
hon svarade typ.. "oj jaha oj okej"
Sen blev jag lite upprörd över hur upprörd jag blev (var ju så trött..) så då sa jag "mamma.....?"
Hon stannade och jag tog pingvinsteg mot henne och la mitt huvud mot hennes axel några sekunder och sen log jag lite extra och sen gick jag därifrån.. aw.. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0