Den mysiga helgen hos mamma

Åh :) hejsan! Igår blev det lite väl mycket att göra så jag hann inte skriva mer än ett fjuttigt inlägg :( suger!

Idag är det tisdag och alltså min matdag, så jag sitter här och planerar middag samtidigt som jag försöker tänka på vad som egentligen hände på helgen.. :)

På fredagen så var vi inte så mycket hos mamma eftersom mc hade födelsedagsfest :D tyvärr har jag inga bilder på detta, trots att jag och MC var smokin' hot.. tänkte helt enkelt inte på att fota =(.. dumt!
Mc hade en fodralklänning som satt så jävla perfekt.. helt svart med en lång dragkedja där bak..
Själv hade jag faktiskt en slags korsett.. den är egentligen klassad som underkläder, men jaja.. och till korsetten (som var svart, med genomskinligt tyg på ryggen) hade jag en svart kjol somär ganska lång.. Går typ til knäna och följer formen perfekt samt att den vippar gulligt när man går.. jag älskar den kjolen haha ;D..

Hittade en bild på korsettsaken.. o.0 Den svarta längst ner till vänster


och här har vi kjolen också ;D



Sen på kvällen åkte jagoch wiktor till mamma för att sova.. på lördagen bestämde vi oss för att åka till stan :D
Mamma ville kolla runt lite så vi åkte till stan runt 13 och bestämde oss för att käka på chili thai..de hade nämligen buffé.. jävlar i helvete vad vi käkade.. haha YUMMIIIIE!!!

Mamma på Chili Thai :D



Efter det så vandrade vi vidare på stan i typ tre timmar tills klockan var 17.. Mamma köpte en bikini till mig :D! Superawesome! den jag har är både för stor nu (efter att tuttarna har minskat-.-) och dessutom har den alltid varit sån att om man hoppar i vattnet så dras hela bikinin av.. Vilket inte är så jäkla nice om jag ska vara ärlig ;P




Den var på rea och det var helt perfekt ;D Öhm. .vad mer.. vi åkte hem och lagade mat typ.. nej det gjorde vi inte.. jag åkte hem till pappa för att övningsköra.. och wiktor ville spy .. fast INTE för hur jag körde ;) utan för all mat som han hade tryckt i sig.. sen på kvällen kom vi till mamma och då tittade vi typ på tv och myste..
På söndagen skulle mamma jobba och då vaknade jag av hennes alarm typ klockan 6 på morgonen -.-
men det var ganska lugnt, för jag fick ju sova aslänge sen ändå.. och innan mamma kom hem så bakade jag och wiktor kärleksmums som surprise.. och dom blev SÅ JÄVLA mycket godare än dom förra jag gjorde.. niiiiiice ;D

öhm.. what else?.. vet inte riktigt vad vi gjorde på söndagen.. Lagade mat .. som blev asgod.. chillade mest.. Färgade mitt hår, eller min utväxt.. haha.. blev fint! vi drog från mamma runt 19 skulle jag tro.. då begav vi oss till Wiktors kompisar som bor bara ett hus från pappa.. så spelade vi massa kort..sen vid 22 kom jag hem och tog ut hundarna, därefter gick jag tillbaks.. vi skulle nämligen lana, men jag kom på att jag inte kunde vara med eftersom jag hade körlektion ganska tidigt på måndagen..
Så jag drog hem och sov, sen ringde wiktor mig när han ville hem.. blev toppenbra..



Sen igår, måndags.. så pluggade jag mest.. kollade på en film också.. körde med körskolan osv .. aah.. inget direkt awesome iaf :P och idag ska jag som sagt laga mat, vara med jossan, städa rummet, övningsköra med pappa och plugga teori (Y)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0