Driving on the road!

Ska snart övningsköra.. vi ska öva illnitning.. Fy vad läskigt =(.. anyway jag tänkte visa mina kläder idag.. köpte dom igår, men jag hittar inte min förbammade kamera =(.. är ett par nya svarta jeans som PASSADE!! :D och en tshirt med wonder woman tryck :D

Måste gå om 15 min .. så borde väl göra mig iordning.. men blogga är roligare :).. Jag mår bra, är lite trött.. Idag åker wiktor hem och jag ska städa, duscha m.m. tråkigt, men måste göras :) Sen tänkte jag plugga ikväll för det har jag inte gjort nu på två dagar.. OCH söka lägenheter .. fast jag gör det varje dag.. men jaja.. Om 1 till 2 dar får vi reda påifall vi kommer in på högskolan eller inte, alla 92or iaf.. och dom som är sega att söka som t.ex. jag..


Shit. snart är det ett helt år senjag opererade hjärtat... det är fan wierd.. det är 10 månader sen...

Öh. crap. hinner inte skriva mycket mer, för jag måste faktiskt packa lite ;P.. böcker, nycklar, pengar osv.. Har FORTFARANDE INTE HITTAT MIN PLÅNBOK =((((((((((((((((((( jag drömde att jag hittade den.. gissa om jag blev asledsen när jag vaknade?.. :""""""""(

Vilket påminde mig om att gå till banken idag också.. :) Samt ge pappa sin tårta :D


Random bild från mobilen.. skulle testa läppglanset som ska boosta läpparna.. fungerade inte första gången för mig, men andra (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0