Fy, fuck, gummijuck!

Seriöst. jag är så jäääkla svettig! :|... Har dammsugit snart hela ovanvåbibgeb + sanering av mitt eget rum.. satan vad mycket det fanns att göra där.. fy xD

Anyway... jag tänkte bara skriva här lite fort för att ta en liten paus.. uuuufft.. varmt! Jobbigt! Som ett träningspass ffs.. men ska ändå duscha sen efteråt.. (Y)... Ska ta hundarna på en sväng med.. och så ska jag packa... imorgon har jag körlektion (läs som KÖRA, i bil.. inte Kör som sjunga.. xD) kl 9.35.. sen ska jag träna kl 11 typ.. vid 12 ska jag vara hos mamma och hjälpa henne med att sortera skräp till sortergården som min fina bror sen hjälper oss med att skjutsa iväg.. Min andra fina bror är btw i grekland nu.. fett nice! åååh så avundsjuk jag ääär!!!>.<

Sen imorgon blir det mammas goda ungsstekta fisk <3.. yumyum! men innan man får den goda belöningen så har man ju en del att fixa till.. måste även fixa disken idag innan jag lägger mig.. ska sova runt 22 idag.. för att jag har så mycket på morgonen imorgon... så... ca 2h .. ska hinna ta disken, dammsuga klart( 2 rum kvar), duscha, promenad med hundarna samt förhoppningsvis packa liiite... blir nog jättebra timing faktiskt :)


Ebba myser sönder med Wiktor ;D supercute bild


Wiktor åkte hem idag så nu är jag 1000 procent mer effektiv .. haha.. dåligt camillaaaaa>.<.. anyway! Käkade den roliga tårtan idag.. FAN vad surprise-ad jag blev! den var god :D riktigt god dessutom.. den var typ lila aktig innuti pga grädde + blåbär.. och eftersom den röda marsipanen blev lite speciell röd så passade det perfekt med innehållet.. Ni får bilder lite senare om jag hinner.. just nu måste jag fortsätta :D Jag känner mig pepp! Beror nog på att jag sov i 30 min för en timme sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0