Harry Potter sista delen..

woooooh! Spännande film. Jag gillade den jääättemycket! bättre än alla andra förrutom första såklart..



aaaaaanyway.. nu har jag bilder från dagarna här.. dock bara från mobilen tyvärr, så hoppas det finns några bra :D

I fredags kom jag hit runt halv tre.. vi käkade på mcdonalds på knutan och sen drog vi iväg till ett internetcafé som dom har här.. heter gamecenter men dom säger gec.. så om jag nämner detta gec framöver så vet ni vad jag pratar om.. vi spelade två HoNmatcher och sen begav vi oss iväg till Wiktors pappas jobb för att få skjuts hem till hans pappa..
Väl hemma så tittade jag runt i huset.. var väldigt fint :) och så hade dom en awesomestudsmatta!!! :D jag älsakr den.. haha.. har gett mig glädje nästan varje dag.. men igår så brände jag mig på den, sådär .. ni vet.. som när man drar knät i marken på gympasalen? så.. fast armbågen..
och så körde vi på deras ombyggda åkgräsklippare.. den var omgjord på så vis att den var mycket starkare, och mer som en lådbil.. inga blad kvar som ska cutta gräset liksom.. jävlar vad fort det gick!
ööh... fick även träffa wiktors pappa såklart.. och hans plastlillebror zeb och hans två hundar Troja och Donna :D



Lilla söta Donna :D


På lördagen så .öö.. just ja! vi åkte in till Landskrona :D.. för att vara med i drakbåt/indianbåts-race.. Wiktors vän Tobbe jobbar nämligen på ett place som skulle vara med i tävlingen.. alltså var även tobbe tvungen att vara me.. och dom var en man kort så wiktor fick också vara med.. jag hejade på.. :) Ville väldigt INTE gärna sätta mig i båtar. Oavsett flytväst. Jävla vatten =(.. men det var riiiiktigt fint väder den dagen :D Helt underbart!
vi åt grillad korv och chillade i solen typ.. det var landskrona karnival, men det hände inte så mycket alls.. några stånd här och var och några scener..




När dom skulle kliva i den lilla båten :D




GOOOO IT-Gården!!!! (Fast dom förlorade mot riverside.. riverside var fan galna =(.. utklädda till braveheart folk.. haha.. nice)



GO GO!! :D

Och på lördagskvällen/söndagsmorgon tiiiidigt så fick wiktors hund troja en liten valp!:D ascute!



Troja med sin lilla lilla valp :D


söndagen var bara slackerdag.. vi chillade hemma, käkade billyspizza och typ..sånt:P.. vandra i skogen lite.. och vi lagade faktiskt mat också.. Stekt ris, grönsaker och bacon (Y).. vet inte vad mer vi gjorde faktiskt.. det var ganska asdåligt väder så vi satt mest i soffan och glodde på tv..

måndagen blev bio med wiktors vänner Bazz & Bashia (om jag ens skrivit rätt? uttalas basha iallafall..)
Vi såg sista delen av harry potter, och det står det ju om längst upp (Y)!

Sen igåååår så var det ju födelsedag för wiktor.. vi dammsög hela nedervåningen av huset och sen typ busade vi med hans systerdotter.. vi hade vattenkrig.. fyfan xD.. och ööh.. jadu.. grillade på kvällen med tobbe, wiktor, wiktors pappa Jan och lillebrodern Zeb..



idag har jag inte så mycket planerat.. alls. heh. vi får se vad som händer :) Träffar kanske mina andra vänner.. we will see!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0