Helg hos mammi, igen :)

idag har vädret vart heeelt perfekt hela jäkla dagen! det är så underbart :D
jag och wiktor är iallafall hos mamma just nu... i morse vaknade vi typ kvart i tio.. vi la oss inte förrens klockan 02 typ..
och på morgonen drog vi iväg till en loppis som hasse skulle hjälpa till vid.. så jag, mamma och hasse drog ifrån mamma, fick skjuts av pappa som också skulle dit och titta.. sen var vi iväg ett tag..kom väl dit typ kvart i 11 och stannade en timme ungefär.. sen övningskörde jag med pappa tills klockan var typ 14 .. då chillade jag hemma med wiktor och mamma, sen somnade mamma och då somnade jag också.. hahaha.. sjukt vad trött jag har vart idag..



anyway! igårkväll :D
Jag och wiktor satt och spelade lite efter att jag hade gjort allt viktigt.. sen tog vi ut hundarna på en promenad runt 21.30 och fortsatte efteråt hem till mamma .. alltså gick vi till mamma.. känner mig lite duktig faktiskt... men yeye..
Vi kom hit kanske halv elva.. vi gick ganska sakta och stannade och tittade på änder :) Dom älskade mig! :D
fast att dom inte fick mat.. :P wierd.. söta saker!

vi kollade iaf på Big Daddy på tvn.. sen efter det startade not another teen movie, men ungefär i början av den filmen så kom tim och hasse förbi här för att hasse skulle sova här igårnatt.. och vi typ.. lolade mest.. hasse var rätt full och sådär.. det var mycket trevligt faktiskt :D
sen somnade vi runt 02 någon gång..

Kommer nog inte bli så mycket bloggande idag och imorgon eftersom jag är hos mamma och nätet är rätt så slött..idag ska vi typ.. inte göra så mycket.. kanske baka.. men imon ska vi kolla på ..vafan..minns inte.. men jag kanske skulle övningsköra idag igen.. och imon såklart.. sen blir det mammas bästa mat.. LASANGE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0