Hello Sexy!

Hahaha,min söta vän Emma brukar ofta hälsa med den frasen,och idag då jävlar kännerjag igen mig.. Mobilbloggar, ärpåväg till swebus för att besöka skåneland.. Men ja! Jag kännermig så jävlasnygg idag! Dumt att jag inte kan ladda uppbilder när jag skriver från mobilen.. Så... Vsdhar jag dågjort som gör mig sexig? Två vardagliga saker.. Dusch ochörhängen.. Jag borde duschaoftare om jag ska varaärlig..sen har jagörhängen.. Också vardagligt... Har dock inteborstathåret så det ärnaturligt halvlockat.. OCh utöver det så är väl det enda "extra" att jag har högklackat.. mina underbara känglilnande klackar.

så.. Ah.. Wierd.. All i need för att kánna mig extra snygg är egentligenendusch och klackar.. Iofsgärna ett gott humör med för annars ser man allt så negativt ;)

är btw framme runt halvtre.. Önskami lycka tilli mittbussbyta..fan,plötsligt känner jag mig liten och patetiskförjagintevågar byta buss... Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0