Jag går sönder...

Herregud. Jag mår så dåligt.. Verkligen. jag vet inte vad jag ska göra av min energi. Jag har SÅ MYCKET som ska fixas, men all energi går åt så jävla snabbt. så står det fortfarande tusen saker kvar på listan som ska göras. omg. och jag tror att jag kommer få något breakdown ganska snart.. har lärt känna när dom kommer. Meeeen det är ganska lugnt. för vet ni vad? Att flytta ut från föräldrarna är EN av de Tre mest stressiga sakerna man någonsin gör i sitt liv. . SÅ. nu ska jag bara TAKE IT FUCKING COOL. Hur svårt ska det vara? .. hur svårt KAN det ens vara? herregud.. jag har ett place att bo, tak över huvudet och mat förhoppningsvis.. goddammit :)


Random bild från skrivbordet
aw.. sommrig bild :) Nu blev jag liiite gladare..
nu ska jag sova. och imorgon när jag vaknar, då ska jag träffa jossan. sen ska jag ringa mamma, städa mitt rum,duscha, vara liiiiiten stund med mamma, sen städa vidare i huset eller träffa gabriel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0