Lasanga! :D

hejhellu! jag vaknade för ungefär en timme sen.. jag gick upp 9.30 för att ringa pappa, skulle nämligen övningsköra.. men det blev inte av för jag hade migrän... fyfan. och nu har jag fortfarande ont i huvudet, men inte alls lika mycket som innan.. Klockan 18 idag är det middag hos mamma :D det blir lasange, det mamma gör bäst tycker jag :D

öhm.... igår pluggade jag teori och övningskörde, gick asbra.. men alltså.. jag veti nte riktigt vad det är med mig idag.. mitt huvud är helt segt och ont.. dumt! just ja :D bakade kladdkaksmuffins igår med.. det blev inte direkt kladdigt.. men gott :)

Önskar jag hade lite bilder att visa, men är som sagt hos mamma och skriver på hennes dator, så det blir ju inga roliga bilder =( .. har ju massa t.ex. från när vi badade hundarna och sen tvättade dom.. haha.. galet! Förresten hemma hos pappa så ahar jag en lista på vad jag ska blogga om (ja, jag gör sånt. skriver upp sånt... haha.. jag är sjukt glömsk..) såååå snart kommer väl ett lite större inlägg där jag proppar in en veckas aktiviteter som jag glömt skriva om ;)



Visade precis mamma hur man beställer parfym/kläder/smycken/smink från nätet.. hon är nöjd.. hahaha... :P

Och hon har letat efter en parfym ett tag.. för 1800 kr.. Clean heter den.. Nu hittade hon den på nätet för 499 kr.. Nice :P så hon köpte den.. clean gift set med 4st x 30ml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0