Lövstek, klyftpotatis och bearneissås :)

Idag lagar jag mat.. och det går sisådär.. har bränt två ungsplåtar för att jag inte tittade i ugnen innan jag körde igång den.. sen har jag failat med en hel del anra saker också.. hoppas själva maten smakar gott dock...

blir lite spring hit och dit eftersom jag lagar mat just precis nu n'är jag skriver.. men jaja :) blir nog bra.. tror potatisen måste var ainne i ugnen längre än vad det står på icas hemsida.. xD

de ska vara klara om 3 min men de ser råa ut .. så jag tvekar .. :P nu är jag helt slut i huvudet.. kl 20 ska jag köra lite mer bil igen med pappa.. körde innan i 45 minuter.. så ska bli spännande :D.. men hmhmhm måste nog gå och sköta maten lite bättre ;)

Random litet bää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0