Mysig dag :)

Åh.. Vi vaknade runt 11 idag och sen låg vi bara kvar i sängen i flera timmar och lolade runt samt såg en äcklig jäkla spindel.. wiktor var min hero och tog ut den med en bit papper ut genom fönstret :D.. öhm.. runt halv 3 lagade vi frukost.. omelett (stavning? Omellet? nej.. fel.. eh..) med potatis, korv och skinka i (Y) samt bacon bredvid och SVINGODA jävla hyvlade morötter som var smörstekta och saltade.. sjukt gott var det.. wierd! men supergott :D:D:D har bild på frukosten men just nu ska jag sova så jag sitter i sängen och sladden till kameran är nere i vardagsrummet...

Sen vet jag inte vart fan tiden flög iväg.. vi tittade lite på tv (eller eh.. jag letade lägenheter och tvn var på och wiktor spelade flashspel typ...) och helt plötsligt var klockan typ 19.. då hade jag letat lägenheter och kollat skor på nätet i en kvart typ.. vi började iallafall bli hungriga igen så vi lagade mat igen.. Stekt ris, grönsaker och stekt kycklingfilé med hounungsgranering typ.. yumyumyum!

Vi skulle dock iväg ut hade vi tänkt.. till något place som heter brooklyn.. men det blev inte av eftersom vi inte kunde ta oss in till stan på något vis.. går inga bussar här nämligen och wiktors pappa sov.. såatteeeh, det fackade ju.. men jaja :) vi ska iväg imorgon på morgonen.. kl 11 ska vi vara i stan och käka frukost med tobbe typ.. sen drar vi till väla (Y) niiiice! måste dock ringa pappa och köra min första "pappa betalar" grej.. heh.. måste be om pengar för jag har ju inget bankkort eftersom plånboken är gone.. dryyygt. yeye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0