Pigg ! :D

Woho! vaknade av mig självt 20 min innan klockan ringde.. iofs är det lite dumt för jag har typ tusen saker att göra idag..
Kommer inte blogga förrens runt 21 ikväll...Måste gå till bussen om 25 min och innan dess ska jag klä på mig och borsta tänderna osv...
Vid halv 10 är det körskola, sen vid halv 11 är det träning till kl 12, då jag ska vara hos mamma i några timmar.. ska hjälpa henne att slänga skräp till sortergården och så ska vi äta middag är.. vid 17 ungefär tänkte jag vara hemma, då kör jag förhoppningsvis bil med pappa en timme... och vid halv 7 tänkte jag packa eftersom jag åker iväg i några veckor till helsingborg :D
Sen halv 8 tänkte jag duscha och vid halv nio har jag en del att göra vid datorn.. typ beställa biljett, kolla lägenheter, blogga, kolla studera om jag kommit in osv...
Vid 22 ska jag ta hundarna och sen sova tidigt.. bussen går nämligen 09 imorgon >.<


BOOO!!!! Gubben på magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0