Shopping ;D

Jag och mamma har vart iväg hela dagen idag... eller ja, från 13 till 17 ungefär.. vi handlade faktiskt på olssons! första gången mamma var där nånsin och andra gången för mig.. Hittade rätt mycket.. Jag köpte en tröja, ett bäddset och ett nagellack, sen fick jag ett par jeans av mamma också :)

Mamma hittade hennes efterlängtade skor.. vi åkte nämligen dit bara för skorna egentligen..och sen hittade hon ett par skor till .. ^.^ och en tröja, lite småsmink o.s.v... Nice nice!
det var jävligt stort på olssons.. hittade btw en sak.. oh my fucking god.. hahah.. jag skrev här om en sak som hette pillowpet... JAG HITTADE SÅNNA IDAG PÅ OLSSONS! hahaha.. De var dock mycket mindre än jag trodde.. vilket sög.. men jajja.. "ITS A PILLOOOWPEEETTTTTTT!½!!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0