Snart höst?..

Aff.. jag tycker att det känns som att sommaren är över.. usch. Imorgon åker wiktor hem, det suger stenhårt.. och jag ska städa mitt rum, fixa med massa flyttsaker och annat.. vill inte. Vill att saker bara ska lösa sig av sig självt utan något engagemang från min sida.. haha. men så fungerar INTE livet, så bara sätta igång och vara asbäst som jag brukar vara..nu blir det snart sängen.. är så otroligt trött...

Vi satt alldeles nyss och spelade kortspel, jag hasse wiktor och pappa .. sjukt mysigt och trevligt.. bästa på hela dagen imo faktiskt..en hel del garv och bara ..trevligt helt enkelt.. ööh. nu tappade jag allt i huvudet... jag är för trött för det här egentligen hhaha.. usch.. jaja.. :)

Gammal random bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0