Tibianördar m.m.

heeeh. ska träffa mina små nätvänner från helsingborg idag.. ska bli kul :) just nu sitter jag och tittar på stargate och dricker saft.. tänkte plugga lite idag också, och håller på att leta lägenheter.. heh. sitter fortfarande inte vid wiktors dator eftersom han använder den, så bilder kommer senare :D


På onsdag kommer jag hem och dagen innan det så kommer min bror hem från grekland.. fett awesome! på torsdagen tänker jag såklart träna som vanligt, men också träffa min kusin från stockholm hoppas jag :D ååh vore awesome...



hmhmhmhm.. jag vill flytta iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin i en lägenhet.. använda alla mina saker jag handlat och ta hand om allting typ. MEEEN jag är samtidigt livrädd för det.. usssssssssssssssch. Mamma, hjälp mig att lära mig tvätta? ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0