Vattenkrig och dammsugning!

ååh hej hopp! jag har precis käkat lite fjärilspasta och sitter nu och chillar.. Idag fyller både Pappa, Wiktor och Johnny år :D nice!  Vi ska grilla runt 8 ikväll här hos wiktor pappa.. och btw EN SAK som är asviktig.. Jag tänkte HELT FEL.. jag tänkte att jag skulle åka hem på onsdag, men det skulle jag inte.. det är NÄSTA onsdag.. så dum jag är herregud..

Vi vaknade runt 12 idag

Trots att Camilla sov 12h, så är hon trött nu (klockan 5) och gick och la sig för 2 minuter sen.
så här börjar Wiktors gästinlägg! :D

Jag har bara 30 minuter på mig innan Camilla vaknar och kör bort mig från hennes blogg så jag sitter här i köket och desperat försöker komma på något intressant att skriva, tyvärr går det inte direkt jättebra så jag tänkte att jag börjar med att berätta om min födelsedag.

Här kom jag tydligen åt någon knapp som ändrade typsnittet eller något åt det hållet. Det får ni ha överseende med.

Jag är dagens födelsedagsgris (ett ord som lilla milla tydligen aldrig hört talas om. Hoppas ni gjort det :) ) och min dag började med att jag vaknade runt 12. Sen gick vi ut och tog en morgoncigg och hoppade lite på studdsimattan :D
Runt 3 tittade min syster stina in med sin underbara lilla dotter. Till Camillas förfäran så fick vi för oss att ha vattenkrig. Jag hittade ett massivt vattengevär medans Camilla och de andra fick nöja sig med små vattenpistoler. Jag tänkte att jag berättar att jag ägde dem alla, även fast det känns lite överflödigt :]

Efter den totala förnedringen i vattenkriget så tyckte Camilla att det var en bra ide att gratulera segraren med en stor och blöt kram... jag höll inte riktigt med, fast jag hade tydligen inget att säga till om. Efter detta lugnade det ner sig lite och vi satt bara och tog det lugnt och åt smultron.

Hm.. juste! Vi fick städa lite innan pappa kom hem, så det gjorde vi också. Det var basicly min födelsedag, kvällen blir nog lite bättre men Camilla låter mig nog inte göra en uppföljning.

Vill ni ha en uppföljning får ni ta och kommentera det här inlägget och berätta det för henne! (snälla säg till henne att berätta för mig hur man får tillbaka orginaltypsnittet också är ni snälla)

Camillor är viktiga här i livet, har ni en sån så får ni hålla hårt i den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0