Well, how about that!

Wiktor var så trött (han sov inget i natt.. han gick upp efter 3 eller 4 timmars sömn..) så han ville sova "30 minuter, maaaax en timme!" mitt i filmen. Jag sa att okejsi sovgott väcker dig sen. Väntade en timme för att han verkligen skulle bli utvilad.. Gick och väckte han (för ca 30 minuter sen) och då sa han "mmmmmmh?" något stånk och pust sen "30 minuter till!!" så .. nu ska jag väcka han igen om 4 minuter och innan dess tänkte jag gå ner och äta något snabbt och lätt.. Stackars liten sötnosig wiktor som inte kan sova...
Mina fötter och ben gör btw fortfarande galet ont.. haha. Och filmen kan jag inte skriva något om än eftersom jag inte hann se klart..


Jag saknar min familj. Jag vill inte flytta och börja ett eget liv. Hjalp?!... aff. Sen saknar jag Kirsty också. Något så in i helvete... grrr -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0