Yesterday ?

hahaha.. Japp.. about that!... hmmhm..

Jag är döööööööööööööööööd idag. Jag ligger i soffan med laptopen och bara sunkar ner mig. Dock ska jag faktiskt både tvätta och plugga idag :)men ja...

Igår hämtade Tobbe oss typ 11.10 och körde oss till ramlösa där han bor, sen tog vi bussen in till stan runt 12 och seriöst det började SPÖREGNA så iiiiiiiiiiiiiin i helvete när vi var precis framme. Vi sprang kanske 10 m från bussen till busskuren och vi blev riktigt blöta.. stört.. anyway.. vi väntade på att spöregnet skulle sluta och det gjorde det ganska kvickt, sen vandrade vi runt och letade efter ett espresso house för att käka frukost.. Vi hittade ett, men de hade bara sitt yummie-frukosterbjudande till kl 11 så det var ju kört.. Därför gick vi till knutpunkten (Där alla bussar går här i hbg typ) och tog bussen till väla.. Vi gick av lite innan och käkade på Burger King, sen gick vi runt i hela väla.. Massa fina affärer :) Kollade dock inte i någon klädaffär för att jag redan har fullt med kläder.. Gick in i inredningsbutiker, skoaffärer och andra random som PARTAJ eller Gallerix.. Mysigt :D



efter det så var väl klockan runt 15 när vi kom in i stan igen... Vi åkte till Gec (GameCenter) och satt där i typ fyra timmar och spelade.. Eller jag spelade inte, tittade bara på.. och drack cocacola ;P.. men aah.. sen vid 19.54 så gick vårt tåg hem.... Har ju sagt att ingen buss eller inget tåg går ut till landet där wiktors pappa bor. Det är sant.. Det går dock tåg till Påarp som ligger ca 3km härifrån...
Vi tog tåget till påarp... Både min och wiktors mobil var döda.. och vi skulle hitta till hans pappa. Ye right. Jävla skit.. hahaha.. vi gick HEEEEEEEEEELT fel jäääättemycket.. Vi gick runt 8km, i cp terräng en del av tiden.. Åkermark med stooooora vetestrån och supergeggig mark.. Ja, tack för den.. haha.. Sen hade jag såklart högklackat, och det var tvunget att regna med.. Men inte hela tidens om tur var :D
Samt att jag var aaashungrig.. hahah. störda. Herregud. meeen iaf. TIllsluuuuuuuuuuut efter typ 3h vandring, så hittade vi hem. Fucksake. hahahaha.. jaja.. det var... en upplevelse?..


och jag har en del bilder att visa er från t.ex. maträtter osv, men jag orkar inte gå ens lite idag... så ni får faktiskt dom ännu senare..sorries..
nu ska vi titta på heroes och sen ska vi tvätta... ufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0