Angående vädret..

ja. eh.. dels så har wiktor vart här, men jag har endå haft tid att blogga helt ärligt.. bara det att det inte blivit av.. pga vädret.. inte för jag var ute 24/7.. men jag mår sjukt dåligt i såhär bra väder, tyvärr. men glädjen av värmen gör att jag är pepp ändå oftast.. men energin dras ur mig fort som fan.. Så sorries för den kassa uppdateringen..

Kom btw precis hem från MC :) eller ah.. typ.. var ute med hundarna på en ganska lång promenad nyss med.. men innan det satt jag hos mc och mös med henne och hennes vänner :)
Vi satt ute i hennes trädgård med glass, saft och spelet "med andra ord" (Y)!

Supercute bild på mc från 06 :) åh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0