Bästa syskonen EVAAAAAH

haha iih! förrutom att jag har dammsugit och duschat så har jag spelat med mina bröder.. niiiiice! jag har en hel del att fixa på en kvart nu innan jag hämtar wiktor på stationen + handlar alkohol + handlar mat sååååå jag måste gå och så får vi se när jag skriver igen.. kommer nog ta ett par timmar tyvärr.. =(..
Förövrigt så känner jag mig nästan frisk, förrutom då ont i halsen.. nyser /snorar inte mer, meeen det sitter kvar sånt där segt som aldrig försvinner...alltså ja.. när man slutar snora så känns det ju endå helt fucked up i hela bihålesystemet, så är det nu.. kanske kommer tillbaks, kanske inte.. vi får se ..jag hoppas på inte.. :)



Bilden är från 2006.. heh.
Klas, Hasse & jag vid min dator xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0