Dryg natt..

jag somnade runt fem.. fick världens jävla hostattack i natt.. usch! det bara stack som fan i halsen.. som om jag hade små törnar i halsen.. uuuuusch! vaknade 14 och har alltså haft 3h vaken tid på dagen.. haha....
Spenaderade dem med att steka korv ihop med hasse, sen käka med han och klas och bara babbla :) därefter spelade jag en HoN match tills min dator som vanligt blev överhettad och dog.... Boris, hjälp mig :(...
och sen så packade jag ner glas i flyttlådor.. nu ska jag se på film hade jag tänkt.. men är rädd att jag somnar.. usch usch.. jag har sovit 9h liksom.. nu får jag skärpa mig! =(
Halsen mår sämre idag än igår.. förmodligen pg.a. hostattacken...  nä usch har faktiskt inget att skriva om... inget är direkt wohooo right now iallafall...




något som däremot är WOHO är att dansa! :D så här får ni en bild på Jossan, mc & samone + random bakom från när vi var 15 eller 16..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0