Dryyyygt.

Argh.. jag har tappat bort mitt waran-halsband.. kan fan inte hitta det nånstans....



Snälla lilla halsband kom fram igen .. =( jag behöver dig!

förresten så är det snart studentutspring här i jönköping (Y)
Grattis till alla studenter :D
hade velat se Leena springa ut, men jag hinner inte om jag åker ner till helsingborg.. kanske kan titta på mina små pågar där nere istället ;) Hahah.. det lär dock inte hända heller..
På fredag kommer hasse..men då ska jag iväg.. aff..

uhm.. vad händer den här veckan förresten?:S Har nog bara sjukgymnastik på torsdag.. nästa vecka är det både körskola, sjukgymnastik x2, läkarbesök och veterinären... damn.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad gjorde du för att få tillbaka det?
En kompis till mig lämnade stan och glömde det hemma.
Nåt tips?

Svar: Jag går alltid till waranmottagningen och ber om ett nytt ^^ Eller till apoteken, vissa har där.. Men nu har de bara i plast oftast på apoteken...
Camilla

2013-06-14 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0