Duktig-camilla är på G ;D

Började med att städa istället :D så är snart klar.. men ska iväg till farmor strax dock.. Dock hann jag paja en nagel innan när jagstädade.. så borde egentligen börjat med att fixa naglarna =( men jaja.. för sent;) Det var dessutom den minsta av dom... (Y)

anyway här får ni några fina radtexter ur olika thåströmlåtar som jag har sparat och har kärt :)

Copyright på bilderna förövrigt. Dessa är från när han var i folkets park och spelade :)


Genom regnet av dina tårar
Ska jag skicka dej ett brev
Tiotusen vilda rosor
Plus en sång jag aldrig skrev



Bland krypskyttars kulsprute knatter
Lever mänskor med en dröm
Med taggtråden runt halsen
ammas barnen varmt och ömt
/.../
Dom pojkarna som bara ligger där med sina ögon öppna fast inget ser, dom som aldrig mer ska få skratta eller kyssa en flicka som ler



Sen syr jag ett täcke av alla trasiga moln
för att stoppa om dig inatt.
När Du somnat så byter jag täcket mot mig själv
och vilar på min hemlighet.



jag vet hon tror mitt hjärta
är en död o iskall sten
säg att inget kunde vara mera fel än just det
det är bara att om jag skulle gett
allt det hon ville ha
skulle ingenting av det hon älskade
från början
till slut blivit kvar



Han sätter på videon i stället för mig, hennes tårar fryser till is



Det är nånting du lämnat kvar
En doft av alkohol och sav
Och nåt du aldrig får tillbaks
För på mitt golv bland skärvor o glas
Finns en bit av ditt hjärta kvar
Och alla tusen mirakel
Som jag lova dig en natt



Alla vackra rosor är våta, av blodet från ert heliga korståg.



Var inte rädd för mig jag är så rädd för dig, sluta fråga hur jag mår, precis som vanligt men försöker ändå, fast jag har öppna sår





Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå...
Bara om hon låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var igår

Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
En skönhet större än allting som jag vet



Inga änglar sjöng den natten när jag började gå,
en kugghjulspojke utan mål
Hand i hand gick vi lika rädda allihop
/../ Jag är en idiot





Du är religion, Karenina och Österns röda ros är ju förövrigt sjukt bra hela jävla låtarna... känns inte riktigt okej att skriva upp hela låtar.. blir lite väl mycket så om ni vill lyssna så googoo ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0