Förkylningen rullar över mig som en våg...

fyfan. har ont i hela huvudet, det känns tungt typ.. Nu har jag mått såhär i en hel jävla vecka.. först var det halsfluss och nu förkylning.. ursäkta att det inte är så jätteglada inlägg.. men det blir lätt så när man inte mår bra...

Kom på att det där med viktminskning kanske faktiskt beror på att jag har vart sjuk.. då måste hjärtat jobba mer och mer energi går åt osv... usch usch.. En sak som suger med att ha astma+hjärtfel och alltså problem med lungorna.. Jag kan knappt blåsa upp ballonger, jag kan det, men får alltid ont i hjärtat av det... MEN när det kommer till att snyta sig (som jag gjort typ konstant i 24 timmar nu -.-) så failar jag också. jag kan inte snyta mig sådär riktigt ordentligt, för jag kan inte ta i så mycket med mina lungor ... Vet någon vad en PEF mätare är?... Man har en sån när man ska kolla hur svår astma man har...



Man ska blåsa in i den det mesta man någonsin kan på ett andetag och sen se hur långt man kommer... jag kommer ingenstans typ -.- så ja.. det suger när det kommer till att vara under vatten eller att t.ex. snyta sig.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0