Halvklar...

Buuuuu! hatar när man kommer till att ha städat klart halvt.. då ser det tillräckligt rent ut för att det ska se bra ut, men man ska ju städa bort lika mycket till... drygt :P hahaha..

jag satt btw nyss och tänkte på våldtäkter..sen kom jag på att det finns ju gruppvåldtäkter.. jag måste bara undra... Hur FAN kommer man med det samtalsämnet till sina vänner? "öh ska vi gå och våldta någon ikväll eller?"
jag menar.. WTF?! Hahaha detta låter väl sjukt.. men tänk själva.. HUR FAN presenterar man ett sånt stört jävla förslag? snacka om bra säljare, eller bara riktiga idioter som tar förslaget....
Sen declare-ar jag gruppvåldtäktsfolk som ett snäpp mer störda än folk som bara våldtar.. för.. jävlar vad wierd man måste vara om man faktiskt föreslår gruppvåldtäkt... då måste man dra in andra på sin skit, eller dela med sig av sina sjuka jävla fantasier.. wtf. ne usch. Och nu kanske jag ska sluta disskutera gruppvåldtäkt i min blogg... men ja.. just a thought jag fick..

uuuh.. creepy google bild.. påminner mig om miss lisbeth salander i milleniumserien



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0