Jag glömde totalt bort..

.. att visa bilderna på kissekatterna vi tittade på idag ! :D
Gick precis 45minuter ute med hundarna.. brukar vanligtvis gå typ 8 minuter.. xD
det regnade ganska mycket när jag gick ut för kvällsrundan.. och jag blev så positiv helt plötsligt,regnet var så mysigt och så var en låt på Ipoden igång som jag älskade och sjöng högt med i.. men sen i parken så satt det folk och då ville jag inte sjunga mer.. sen tänkte jag "äh vafan, jag och hundarna är redan dygnsura, kan lika väl gå till stranden och bada dom och så får jag ännu mer regn på mig"
Så.. vi gick. och det kom pepplåt efter pepplåt, när dom slutade så bytte jag till pepplåtar :D
jag var inte bara pepp p.g.a musiken.. allt jag kunde tänka på var hur mitt liv börjar falla på plats, förrutom lägenhetsbekymmer, men annars.. jag menar kan man få roligre besked än att hjärtat arbetar TYDLIGT bättre än innan?:D Att min hjärtsvikt håller på att minska? Waow. jag kan leva på den nyheten läääänge!

Bowling for soup - My hometown var igång när jag bestämde mig för att vandra vidare till stranden :) Mysigt var det iallafall! och awesome.. där kunde man gå och sjunga hur högt man ville på sina skatepunklåtar och även spicegirls "spice up your life".. tänkte även att det var bra istället för att träna idag.. promenader är ju betydligt bättre att byta träningen mot när man är sjuk.. dock är jag sjukt trött nu så det blir nog inte mycket teoriläsning... imorgon ska jag upp klockan 09 :)




>

Kattbilderna och det där får ni imorgon :) jag ska nana nu.. sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0