Köttfärspaj! :)

yeiy! jag har precis gjort en köttfärspaj..hoppas att den blir god.. den är inne i ugnen just nu. sen ska jag läsa lite teori och även övningsköra med pappa :)... och eventuellt så ska jag och wiktor på bio (Y)
vädret är helt underbart men jag har endå vart inne nästan hela dagen (förrutom att jag gick till affären två gånger.. var egentligen tvungen att gå tre gånger, för jag tappade hela kebabsåsen på golvet..... det var fan INTE Kul. jag blev helt såsig och hela köket också...men wiktor var snäll och gick iväg och köpte en ny så jag slapp..)



Och direkt efter det så smällde jag sönder ett glas också.... jävla failare =(... Men nu om fem min är min paj klar.. så jag skriver sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0