Kritvit? Nej! Blåprickig :D, go go waran!

Inte nog med att jag inte någonsin blir brun (vilket jag iofs har accepterat nu, så no worries.. jag är vit så äre!) men jag får ju massa jävla blåmärken på benen heeeela tiden.. hahaha.. dumma waran =(
och igårkväll hände något som inte hänt på ett bra tag..jag började blöda ur näsan samt "framstjärt" (hahaha.. hipphipp hora filmen.. det enda bra med hela filmen är fan ordet "fram-stjärt"<3)

men jaja.. benen. kaos. Gör ont också! haha.. jävla blåmärken. dock har jag tur :) av dom 7 blåmärkena jag har så är det bara två som gör ont (dom riktigt stora..) och tyvärr så kan jag inte fota det normalt -.- försökt ringa in men det syns så jävla asdåligt..



Det är iaf bara den översta och understa som gör ont (Y)!

men jaja :) hoppas att jag får sluta med waranet snart :)
Mitt andra ben har bara två blåmärken så det är ju positivt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0