Millifix!

jag ser fräsch ut (förrutom ögonen xD) och helt plötsligt mår man lite bättre pga det och lite volbeat rush i kroppen ;D
jag håller på att packa ner glas i mina flyttlådor.. undrar hur fan jag ska få plats med alltihop? om jag ens får en jävla lägenhet. börjar få riktig jävla panik nu....
Flyttar om 2 månader och jag har sökt nästan varje jävla dag i en månad utan ens det minsta närhet till napp....

fyyy=(..
jaja.. ska inte tänka på det nu.. nu ska jag vara duktig!



Bild som togs alldeles nyss.. har en helt vanlig enkel militärgrön klänning idag (Y).. inte direkt för jag känner av det fina vädret ute, utan för jag inte pallade klä på mig något.. gick runt i morgonrock i flera timmar.. sen skulle jag börja göra saker och då var jag ju tvungen att ha ett plagg.. enklast var klänning ;) haha..

Jag börjar iallafall må bättre :) awesomeness..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0