Min matdag!

Helluu! jag har mycket att göra idag.. ska läsa körkortsteori, fixa lappar till socialen, städa heeela huset ihop med min bror, hälsa på min syssling som är i jönköping idag, samt laga mat! För tisdagar och onsdagar är mina dagar..

Sååå.. det blir nog väldigt lite bloggning idag.. jag är btw fortfarande sjuk.. känner mig lite bättre med bihålorna.. men halsen gör mer ont idag istället.. plus att jag har börjat hosta lite..

Här får ni en fucked up bild på syskonen Lövgren :) Klas ville inte vara med, men vi tvingade honom.. hehu..



Klas ser latjo ut, hasse ser tjock ut för allt skägg, och jag ser tjock ut för kinderna är allover the place och jag ser ut att ha ett rund-format huvud.. wierd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0