omnomnom!

Angående Ben & Jerry glassarna.. jag har smakat tre stycken. De två första var asäckliga. Minns inte riktigt vilka det var men en var med cherry i typ.. och någon annan med typ degklumpar av något...
Men jossan tvingade mig att testa en ny "half baked".. och den var SVINGOOOOD... första tuggorna xD
Glassen i sig är fortfarande svingod men jag klarar fan inte av de sakerna som dom lägger ner i glassen.. ne isssh!.. men glassen in my heart <3<3<3

Back to gårdagen..
I förrgår tog jag en sån jävla cpbild på min outfit (helt jävla hopkrupen .. -.-) där man inte kunde se något av kläderna typ endå förrutom i profil... Så nu tänkte jag "fan heller, ska ha en normal jävla "från topp till tå på camilla-bild"".. och så fick det bli ;D Jag använde timern på kameran (Y)!



Igår hade jag en ärvd tröja..vet inte vem jag ärvt den av helt ärligt.. kan vara lucia eller mc eller elin typ..
anyway sen har jag mina (host snobb host) braller från ralph laurent.. Vad heter sånna där "halvlånga"? Chinos? HAHAHAHA bra koll jag har... >.< anyway.. SKITSNYGGA jag älskar dom <3..Köptes i USA på någon billig butik..
Svarta ankelstrumpor från...HM/Lindex ish I guess... Billiga iallafall..
Mönstrade/rutade ish låga converse från Century 21 i USA för 400kr ish


Oh! dagen igår började med att jag och jossan vaknade upp, sen stack hon typ direkt och jag väntade på att mc skulle ringa mig.. väntade till typ 11.30 sen pallade jag inte mer så jag åkte in till stan själv... gick in på lagerhaus och sen på apoteket(där det tog sjukt lång tid...)
Runt kl 12.30 begav jag mig till skatteverket. Jag tänkte "underbart väder, kan lika gärna gå".. FYFAN VAD JOBBIGT DET VAR! ... -.- uuuh! ville dö när jag kom fram...
sen tog skatteverket ett tag.. Efter det begav jag mig till farmor som bor precis jämte skatteverket.. Ringde pappa och sa "jag går till farmor, så när du hämtar upp mig kan du göra det hos henne"
då fick jag reda på att vi skulle käka hos farmor på dagen ... (Y)!


En failad panoramabild på farmors vardagsrum..

ja.. iaf.. satt hos farmor ett tag och myste.. hjälpte till med den sista flyttkartongen och sådär.. sen ringde pappa och vi skulle åka iväg till veterinären med ebba.. stackarn hade öroninflammation =(.. så nu ska vi rengöra och tvätta två gånger om dagen med två olika vätskor båda gångerna.. plus att hon ska få smärtstillande .. =(



Ebba var ganska nervös när vi väl tog upp henne på det höga bordet där de undersöker djuren.. hon blev helt tossig och skulle hoppa och slicka och allt allt allt som man kan göra för att inte sitta still så dom fick peta i örat...Men inte en enda gång försökte hon nafsa eller liknande.. det har jag aldrig sett ebba göra förövrigt...

Öhm ja.. efter veterinären så åkte vi till maxi för att handla alla medicingrejer till ebba och sen åkte vi vidare till farmor.. och åt svingod (som vanligt) mat hos henne :) Sen chillade vi där i kanske två timmar och när vi kom hem så tog jag hundarna på en promenad och sen åkte ner till stan för att grilla med boris och hans vänner :)


Stranden


'
Boris högtalare han hade med sig



Rickard chillade i gräset (Y)



Ekman.... ;D



denna fina hittade vi i en trappuppgång (Y)!


Sabina var snygg som vanligt.. men bilden blev tyvärr suddig =(



Grillningen var nice.. Köttet som boris grillade åt mig blev fan helt perfekt.. stört, det trodde jag inte ens lite pga att grilla på en "inte riktig grill", när man är full, med inga grillredskap osv osv bådar inte för gott kött .. men helvete vad bra det blev ;D
Vi tog oss från våran grillplats i gräset till en stor grillplats i sanden efter några timmar när solen nästan hade gått ner, för att tända en stor brasa och värma oss.. det var nice :)
Sen hände väl inte så mycket egentligen.. det var bara trevliga människor där och man pratade väl mest :)

Jag skulle försöka på mig en panorama bild när jag var full.. det var inte så smart xD




Anyway har en ASBALL video från igår.. haha.. Manfreds tröja är fan awesome.. Man vet att man är nörd när man handlar kläder på teknikmagasinet (Y)!





Om ni inte ser det så blippar "ljudpelarna" i takt med musiken.. det var lite väl ljust ute när jag spelade in detta men aah.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0