Planer för helgen...?

hehuhehu.. det är snart helg, jag är fortfarande sjuk.. så självklart har jag inga planer utöver typ körkortsteori, städning och packning... Booooring, men jaja :) izgoooth...

jag är fortfarande stört trött, men har haft wiikväll med mina bröder tills nu :) och nu sitter jag på msn och pratar med mister wiktor, så jag lär ju inte sova nu på ett tag ändå..
jag drömde om helsingborg innan ... det var så vackert där... jag blev helt förälskad i miljön .. underbart!!!
btw. en sak som jag MÅSTE göra nästa vecka är fan att göra en JORDGUBBSTÅRTA till midsommar :D hoppas jag inte blir sjuk, så jag kan åka till min fina kirsty <3


Den här bilden är från 05 eller 04... alltså 6 eller 7 år gammal..
Såhär ser man fan alltid ut när man är around kirsty. hon säger de mest loliga sakerna.. hahah.. idiot <3
Och på bilden så spottade jag faktiskt inte ut cocacolan sekunden efter ;) jag fick ner den! :D I win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0