Sovit helt perfekt!

åh! ;D Jag somnade inte 22 som jag tänkte.. utan närmare 01..
vid 22 gick jag ju med hundarna i 45 minuter, sen när jag var klar med bloggandet och allt så var klockan 23.25 och jag var sjukt trött.. borstade tänderna osv sen gick jag ut i köket, då ville pappa att jag skulle va uppe med honom... haha.. så .. vi stekte kött och tittade på "the universe" (mitt favvoprogram på history channel ;D) tills klockan var runt 00.40 kanske.. sen så fixade jag lite smågrejer och la mig runt 01..



Vaknade 09.16 och hade sovit så jävla gött..jag tänkte egentligen sova lite till, bara för det var så nice och för att jag nte ska göra något innnan klockan 15 idag.. men när jag insåg att jag var utvilad så hade jag ju bara fuckat upp allt om jag sovit längre.. så ja.. here I am, vaken med inget att göra....
Så tänkte använda tiden till något bra, iaf mesta av tiden ;D.. tänkte titta på en HoN match och sen läsa lite körkortsteori :D
samt även chilla en hel del med hasse, leena & klas ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0