Stackars mamma och pappa =/

Aw =( har alltid tyckt synd om mina föräldrar för att de har behövt stå ut med en dödssjuk unge.. med allt vad det innebär.. inte bara för dom kan loosa sin kid, utan för ekonomi, stress, påfrestningar, m.m.
Jag har suttit i flera timmar och kollat på videos från när jag och mina två bröder var små.. det sista bandet var lite inspelat från sista mars 1995, då var jag nästan fyra år.. och jag hade opererat mig för fjärde gångenoch fy vad jag grät när jag hade vaknat till..det skärde i mitt hjärta att lyssna på det när mamma låg där jätte nära och försökte trösta mig och pappa gav mig glass och pratade med mig försiktigt.. men jag fortsatte gråta.. helt hejdlöst.. kunde inte ens andas normalt..och dom kunde inte göra ett jävla skit.. fyfan vilken jobbig situation.. =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0